امکان انتقال 24 ساعته هرگونه نقد و نظر و گزارش از وضعیت عملکرد پلتفرم فیلم‌نت فراهم شد.
به گزارش فیلم‌نت‌نیوز ، پلتفرم فیلم‌نت در راستای ارایه خدمات حداکثری و پاسخگویی بیشتر به مخاطبان اقدام به 24 ساعته کردن واحد پاسخگویی به مشتریان (کال سنتر) خود کرده است.
به همین منظور این واحد در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه به طور 24 ساعته پاسخگوی مخاطبان است. همچنین در دیگر روزهای هفته 8:30 صبح تا 24 همکاران واحد کال سنتر پاسخگوی تماس‌های تلفنی هستند.
مخاطبان فیلم‌نت می‌توانند نظرات، پیشنهادها و انتقادهای خود را با شماره تلفن‌های
021_58172000
021_58172555
021_58172444 داخلی 1 در میان بگذارند.