
کودکان با چهرهام در سریال «فوفو» ارتباط برقرار میکنند
بازیگر سریال «فوفو مسافری از کامادو» گفت از آنجایی که این سریال لحنی فانتزی داشت باید بازیها هم به سمت این نوع لحن میرفت.
عبدالزراقی با بیان اینکه میل به بازی در سینمای کودک از طرف بازیگران کم نیست، تاکید کرد: وقتی بودجه اندکی اختصاص داده میشود طبیعتا کارگردانان کمتری هم سراغ ساخت فیلم کودک میروند. خوشبختانه در سینمای ایران در حوزه ویژوال افکت امکانات خوبی وجود دارد اما چون بودجه کم است نمیتوان به خوبی از این امکانات استفاده کرد. اگر بازیگران هم بخواهند دلی در آثار کودک کار کنند باید فیلمنامه خوبی وجود داشته باشد و کارگردان با دنیای کودکان آشنا باشد.
وی افزود: فوفو کاراکتری بود که به صورت فیزیکی وجود نداشت و توسط جلوههای ویژه بصری طراحی می شد. من خیلی با این کاراکتر بازی نداشتم اما کودکان که بازی مستقیمی با او داشتند خیلی خوب توانستند از عهده این مسئولیت بربیایند و میثم معراجی به عنوان کارگردان هم سعی میکرد با استفاده از تخیل این کودکان آن ها را در این مسیر راهنمایی کند.
بازیگر سریال «فوفو مسافری از کامادو» که بیشتر او را با آثار طنزی همچون «قهوه تلخ»، «دورهمی» «باغ مظفر» و…میشناسیم، با اشاره به فانتزی بودن این سریال گفت: از آنجایی که این سریال لحنی فانتزی داشت باید بازیها هم به سمت این نوع لحن میرفت و من چون در گذشته در این حوزه تجربیات مختلف داشتم و به لحاظ جنس میمیک صورتم تصور میکنم مخاطبان کودک با شخصیتی که در این سریال بازی میکنم ارتباط برقرار کرده اند.
وی در پایان با اشاره به تیم بازیگران و عوامل پشت صحنه سریال «فوفو مسافری از کامادو» عنوان کرد: من سالهاست که با تیمهای مختلف کار کردم، به نظرم ما بیشتر از خانواده در کنار همکارانمان هستیم و اگر محیط کاری خوب نباشد در مقابل دوربین هم اتفاق مطلوبی رخ نمیدهد. عوامل پشت صحنه سریال «فوفو» آنقدر خوب و حرفهای بودند که حس بسیار خوبی داشتیم؛ من با پاشا جمالی کار نکرده بودم و این اولین تجربه همکاریام با او بود که بسیار هنرمند و باهوش است، با جواد رضویان کار کرده بودم و فوقالعاده بود و میثم معراجی روحیه کودکی خود را حفظ کرده بود و به عنوان کارگردان چنین سریالی بسیار خوب و مسلط عمل کرد.
منبع: خبرگزاری ایلنا